IIII. říjen 2012

29/10/2012 17:11

Chemie:

  • Prof. Peřka: "Já vám něco povím. Už učím přesně 3 roky a 2 měsíce ..."
    John W. Pesheck: "A ještě Vás to nepřešlo?"
  • Tomáš Bárta propukne v nevysvětlitelný výbuch smíchu. Prof. Peřka: "Co Bárto, hromadí se ti plyny?" ... "Se směješ nebo brečíš?"

Fyzika:

  • Prof. Kouřimská: "Chudák ten, kdo by neměl gravitační zrychlení!"
  • Při probírání inerciální a neinerciální soustavy: Prof. Kouřimská: "No a jak tomu říkáme (, když se ten míček při brždění vagonu pohybuje dozádu)?"
    Petr Kučera: "Magie!"
    ---po chvíli---
    Prof. Kouřimská: "No a vy vidíte (v inerciální soustavě), co na to těleso působí?
    J. W. Pesheck: "Ne."
    Prof. Kouřimská: "No právě, to je ta ..."
    Honza Bašus: "Magie!!"
  • Honza Bašus definuje zákon setrvačnosti. Prof. Kouřimská mu to odkývala a poté mu řekla: "Dobře, ale teď si řekneme, jak to má být správně! .. Ale jo, tys' to měl taky dobře, měl bys za jedna, jako jo."

English:

  • Tak Inka nám bude číst.
    Pavel Pham: "Musíš číst, eh-eh-eh-eh-eh."
  • Tereza: "The big news is I've got a present."
    Professor Bicencova: "Co je to za smysl? Teda nesmysl?"
  • Po příchodu s pohledem na očekávající student prof. Bicencová: "Yes, it is!"
  • Po hodině: Prof. Bicencová: "Já tu zítra nejsem."
    Zuzka Voová: "My tu zítra taky nejsme."
    Prof. Bicencová: "Jé, to budeme všichni pryč!!!"
     

Matematika:

  • Prof. Honzík: "Já jsem z Rumburka. Tak to jsem Rumburák II. kategorie."
    Někdo: "Bramborák!"
  • Prof. Honzík: "Já vám to ukážu a až mě to přestane bavit, tak budete pracovat vy!"
  • Zadání úlohy zní: "Každý student (i Bašus) dostane stejný počet sešitů a učebnic ... "

Dějepis:

  • Prof. Vokálková: " Ženy se v kulturách šnůrkové keramiky pohřbívaly s tím, co jim bylo v životě nejbližší: šperky, nádobí..."
    Někdo: "Děti!"
  • Pár jedinců uvedlo jako odpověď na otázku 'Jmenuj alespoň 3 významné děčínské rodáky', kromě sebe sama, například také pana Luboše Chmela.

InfMr:

  • Proč se nezbavit psacího stroje zbůsobem, který preferuje profesorka Mrázková? Jednoduše ho prohodit oknem!
  • Prof. Mrázková: "Jméno, číslo!!!"

Zeměpis:

  • Prof. Honzík: "Terezo řekni mi .. Vítku sklapni!"
  • Prof. Honzík: "Kde se bude slavit déle, teda dříve Silvestr? .. No déle, to je individuální. :D "
  • Prof. Honzík: "Terezo, necháme si tu Prahu a Sydney, tak si pamatuj, kde to je."
  • Prof. Honzík: "Jestli tam budete žvanit, tak se na Slížkovou naštvu.

Ostatní:

  • Prof. Rašková: "Diktujte mi, kdo jede do toho divadla."
    J. W. Pesheck: "Pesheck."
    Monika Vlčková: "Vlčková."
    Johy Del Maschiová: "Peštová."
    Péťa Kučera: "Del Maschiová."

Reklama: